RSS

Jesienne spotkanie z fantastyką.

05 List

Na konwentach, targach książki pojawiam się od niedawna. I wiecie co? To jest totalnie mój klimat. Stosy książek i stosy ludzi.. to znaczy ludzie, którzy je czytają:)
3 listopada w MDK Koszutka w Katowicach było Jesienne Spotkanie z Fantastyką. Niewielki, ale bardzo klimatyczny konwent. Miałam nawet tam swój punk

t programu, prelekcję pt. “Czarne koty i rozbite lustra-o pochodzeniu przesądów”. Później prowadziłam warsztaty plastyczne dla dzieci “Uczta wyobraźni”.
Atmosfera takiego konwentu jest bardzo domowa, większość ludzi to znajomi, nie ma tłumów, więc można swobodnie porozmawiać z zaproszonymi gośćmi. Bardzo miło wspominam tegoroczne Jesienne spotkanie z fantastyką.

received_724995541192273

Dopiero na koniec zdałam sobie sprawę, że nie zrobiłam żadnych zdjęć, że nie uwieczniłam zjawiskowo wyglądających cosplayerów, nie zrobiłam sobie zdjęcia z żadnym autorem, nie sfotografowałam prac dzieci, a ich prace naprawdę robiły wrażenie;) Śląski Klub Fantastyki organizuje bardzo fajne konwenty. Czekam na 23-24 marca 2019, na Śląskie Dni Fantastyki. A z pewnych źródeł wiem, że będzie się działo! Już rezerwujcie sobie ten weekend;)

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 5 listopada, 2018 w Recenzja

 

Dodaj komentarz